play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    radio SOMEȘ radio SOMEȘ - tradiție și folclor

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal Com Grosii Tiblesului jud Maramures

  • play_arrow

    Calator prin Ardeal Com. Sanpaul jud. Cluj

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal Comuna Rodna

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal Comuna Luna jud Cluj

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal Orasul Viseu de Sus jud. Maramures

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal Targu Lapus judetul Maramures

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal Comuna Suatu judetul Cluj

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal Comuna Sisesti jud. Maramures

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal Comuna Moftin jud. Satu Mare

  • play_arrow

    Calator prin Ardeal - Comuna Mediesu Aurit jud Satu Mare

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 27 - Regulamentul Organic Revolutia de la 1848 si Avram Iancu

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 26 - Principatele dupa Tudor Vladimirescu si modernizarea lor

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 25 - Tudor Vladimirescu

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 24 - Epoca Fanariota 2 Bucovina

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 23 - Epoca Fanariota 1

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Comuna Aghiresu judetul Cluj

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Comuna Doba judetul Satu Mare

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 22 - Moldova 4 - Dimitrie Cantemir

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 21 - Tara Romaneasca 4 - Ultimii Domni pamanteni si Constantin Brancoveanu

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 20 - Influentele culturale in Tarile Romane

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 19 - Tarile Romane in sec. 17-18

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 18 - Transilvania 3 - dupa Mihai Viteazul si Scoala Ardeleana

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 17 - Tarile Romane si Mihai Viteazul

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal COLUMNA 16 - Transilvania 2 Situatia in sec 16 pana la Mihai Viteazul

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 15 - Tara Romaneasca 3 - Neagoe Basarab si Petru Cercel

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 14 - Matei Corvin si Vlad Tepes

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 13 - Moldova 3, Moldova dupa Stefan cel Mare si Petru Rares

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 12 - Moldova 2, Alexandru Cel Bun si Stefan Cel Mare

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 11 - Tara Romaneasca 2 si Mircea Cel Batran

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 10 - Clasele inferioare, armata si orasele

General

Municipiul Gherla, un oraș mai verde și mai sustenabil!

today21/03/2025

Background
share close

Primăria municipiului Gherla, județul Cluj, prin intermediul proiectului Coridor de Mobilitate Gherla 1, va moderniza strada Dragoș Vodă. Aceste investiții vor îmbunătăți infrastructura rutieră și creează un mediu mai sigur, confortabil și prietenos pentru toți locuitorii.

Proiectul „Coridor de Mobilitate Gherla 1” este un proiect finanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala. Scopul acestui proiect este de a promova mobilitatea durabilă, ca parte a tranziției către o economie cu zero emisii de dioxid de carbon.

Printre obiectivele propuse se număra transport public în comun cu autobuze electrice, creare de piste de biciclete, achiziție de biciclete, crearea de spații pietonale, zone shared-space, amenajare de spații verzi, achiziția de autobuze electrice și stații de încărcare.

Strada Dragoș Vodă se află în plin proces de modernizare pentru a deveni un spațiu urban mai sigur, mai bine conectat și prietenos atât pentru transportul public, cât și pentru mobilitatea alternativă.

Ce aduce acest proiect?
  •  Reabilitarea carosabilului – Benzile de circulație vor avea o lățime minimă de 3 metri pentru a facilita traficul în condiții optime
  •  Modernizarea trotuarelor – Se va asigura o lățime minimă de 1 metru pentru confortul și siguranța pietonilor
  •  Extinderea infrastructurii pentru biciclete – Două piste de biciclete, câte una pe fiecare sens, cu o zonă de protecție față de carosabil
  •  Stație de bike-sharing și rasteluri pentru biciclete – Încurajarea transportului alternativ și reducerea poluării
  •  Treceri de pietoni semaforizate – Echipate cu buton de comandă pentru siguranță maximă în zonele aglomerate
  •  Iluminat public modernizat – Stâlpi de iluminat pe traseele de biciclete și în stațiile de transport public
  •  Mobilier urban nou – Bănci și coșuri de gunoi pentru un mediu urban mai curat și mai primitor
  •  Îngroparea cablurilor aeriene – O infrastructură modernizată pentru un aspect mai ordonat și mai puțin expus intemperiilor

 

Așadar, străzile municipiului Gherla vor trece printr-un proces de modernizare și transformare urbană pentru un oraș mai verde și mai accesibil.

Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană.

 

 

Written by: Moldovan Raluca