Listeners:
Top listeners:
radio SOMEȘ radio SOMEȘ - tradiție și folclor
Calator prin Ardeal Comuna Somes Odorhei jud Salaj
Calator prin Ardeal Comuna Salsig jud Maramures
Calator prin Ardeal comuna Ruscova jud Maramures
Calator prin Ardeal comuna Leordina jud Maramures
Calator prin Ardeal comuna Jichisu de Jos jud Cluj
Calator prin Ardeal Comuna Iara jud. Cluj
Calator prin Ardeal Comuna Farcasa jud. Maramures
Calator prin Ardeal Comuna Suciu de Sus jud. Maramures
Calator prin Ardeal Comuna Lapus jud. Maramures
Calator prin Ardeal Comuna Coroieni jud. Maramures
Calator prin Ardeal Comuna Viseu de Jos jud. Maramures
Calator prin Ardeal Comuna Bogdan Voda jud. Maramures
Calator prin Ardeal Comuna Apa jud. Satu Mare
Calator prin Ardeal Comuna Marca judetul Salaj
Calator prin Ardeal Comuna Sapanța jud. Maramureș
Calator prin Ardeal Comuna Pomi jud. Satu Mare
Calator prin Ardeal Comuna Ileanda jud. Salaj
Calator prin Ardeal Comuna Hida jud. Salaj
Calator prin Ardeal Comuna Dragu jud. Salaj
Calator prin Ardeal orașul Ardud jud. Satu Mare
Calator Prin Ardeal Comuna Desesti jud. Maramures
Calator prin Ardeal Comuna Dragu jud. Salaj
Calator prin Ardeal Judetul Salaj
Calator prin Ardeal Tautii Magheraus jud. Maramures
Calator prin Ardeal Comuna Ocna Sugatag jud. Maramures
Calator prin Ardeal Comuna Nimigea jud. Bistrita-Nasaud
Calator prin Ardeal Comuna Aiton jud Cluj
Calator prin Ardeal Com Grosii Tiblesului jud Maramures
Calator prin Ardeal Com. Sanpaul jud. Cluj
Calator prin Ardeal Comuna Rodna
today27/09/2023
De la 1 ianuarie 2024, circulația feroviară va fi închisă total pe 89 de km între Cluj și Oradea din cauza lucrărilor de electrificare a liniei, anunță CFR S.A. Pe 28 de km trenurile vor circula pe un singur fir, iar pe 22 de km vor fi microbuze sau autobuze, în loc de tren.
Între Cluj și Oradea sunt 19 trenuri zilnic, din care două treimi operate de CFR Călători, iar cealaltă treime de companiile private TFC și Transferoviar. Cele mai lente trenuri, care opresc în 42 de stații intermediare, fac acum acest traseu în 3 ore și 50 de minute.
Este posibil ca o parte dintre trenurile internaționale care ieșeau din țară spre Ungaria prin punctul de frontieră Episcopia Bihor să aibă ruta mult modificată și să părăsească țara pe la Valea lui Mihai.
„În cadrul proiectului de <<Electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor>> se vor desfășura lucrări simultan pe toate cele patru loturi, respectiv: Lot 1 Cluj Napoca – Aghireș, Lot 2 Aghireș – Poieni, Lot 3 Poieni – Aleșd, Lot 4 Aleșd – Frontieră Ungaria.
Estimăm închiderea totală a circulației feroviare pe intervalele Aghireș – Poieni (linie dublă) și Poieni – Aleșd (linie simplă), începând cu luna ianuarie 2024. Menționăm faptul că, începând cu 01.01.2024, când circulația trenurilor va fi închisă pe distanța Aghireș – Huedin (parte din Lot 2 Aghireș – Poieni), trenurile vor circula alternativ, pe câte un fir pe secțiunea Cluj Napoca – Aghireș, urmând ca pentru relația Aghireș – Huedin să fie puse la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare.
În ceea ce privește circulația trenurilor de marfă, menționăm faptul că aceasta va fi retrasată pe rute alternative.
Finalizarea lucrărilor de infrastructură feroviară pe toate cele patru loturi este estimată pentru anul 2026” au anunțat oficialii CFR SA.
Elena Vesa
Written by: Elena Vesa
circulație feroviară oprită Cluj-Oradea electrificare trenuri
Emisiune informativă pe teme de actualitate.
closeCopyright radio SOMES 2024