play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • play_arrow

    Demo Radio Nr.1 For New Music And All The Hits!

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - Dabaca Radio Someș

Play Now
  • home Home
  • keyboard_arrow_right General
  • keyboard_arrow_right News
  • keyboard_arrow_right Articole
  • keyboard_arrow_rightCine este Brigitta Gheorghe, singurul artist român care a colaborat cu rapperul Snoop Dogg. Tânăra participă la „Chefi la cuțite” sezonul 10

General

Cine este Brigitta Gheorghe, singurul artist român care a colaborat cu rapperul Snoop Dogg. Tânăra participă la „Chefi la cuțite” sezonul 10

todaynoiembrie 7, 2022

Background
share close

Brigitta Gheorghe are 33 de ani și este concurentă la „Chefi la cuțite”, sezonul 10, unde face parte din echipa lui chef Scărlătescu. În trecut însă, aceasta a cochetat cu muzica și a avut parte de experiențe unice.
Numele ei de scenă a fost „Brighi” și a început să cânte de la vârsta de 9 ani. Brigitta Gheorghe a colaborat cu HaHaHa Production, casa de producție a lui Smiley, care a produs single-ul pentru rapperul american. S-a remarcat și în colaborări cu Pacha Man, cu melodia „Ce te faci”, cu Speak și Cabron în „Prada de război”, și a compus piesa „Invizibila orchestrată” a lui Gabriel Băruța.
În urmă cu 10 ani, Brigitta Gheorghe, concurenta de la emisiunea culinară, a lansat o piesă alături de celebrul rapper, Snoop Dogg.
„În urma unei preselecții, am fost aleasă să cânt pe melodia «Play me like a violin». Inițial, s-a speculat că va fi un featuring cu Ludacris, dar pe parcurs a ajuns strofa lui Snoop Dogg pe această piesă.
Pentru mine este o mândrie să fiu singurul artist român care a colaborat cu Snoop Dogg. Din păcate, nu am comunicat direct cu el, însă, pentru mine, faptul că ne-a ascultat piesa deja înseamnă mai mult decât un vis împlinit”, a povestit Brigitta Gheorghe.

Written by: Somes Radio

Rate it

Previous post

Evenimente

BLACK FRIDAY VINE ! Câți bani vor cheltui românii ?

Încasările generate cumpărăturile realizate de către români, în ediţia Black Friday 2022 vor depăşi 400 de milioane de euro, după ce, în 2021, suma a fost în jurul a 350 milioane de euro, arată estimările consultanţilor Frames. Potrivit unei analize de specialitate, cea de-a 12 ediţie a Black Friday debutează, în România, sub auspiciile inflaţiei, însă "teama de scumpiri va genera, în mod paradoxal, una dintre cele mai bune perioade […]

todaynoiembrie 7, 2022


0%