play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    radio SOMEȘ radio SOMEȘ - tradiție și folclor

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 27 - Regulamentul Organic Revolutia de la 1848 si Avram Iancu

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 26 - Principatele dupa Tudor Vladimirescu si modernizarea lor

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 25 - Tudor Vladimirescu

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 24 - Epoca Fanariota 2 Bucovina

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 23 - Epoca Fanariota 1

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Comuna Aghiresu judetul Cluj

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Comuna Doba judetul Satu Mare

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 22 - Moldova 4 - Dimitrie Cantemir

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 21 - Tara Romaneasca 4 - Ultimii Domni pamanteni si Constantin Brancoveanu

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 20 - Influentele culturale in Tarile Romane

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 19 - Tarile Romane in sec. 17-18

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 18 - Transilvania 3 - dupa Mihai Viteazul si Scoala Ardeleana

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 17 - Tarile Romane si Mihai Viteazul

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal COLUMNA 16 - Transilvania 2 Situatia in sec 16 pana la Mihai Viteazul

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 15 - Tara Romaneasca 3 - Neagoe Basarab si Petru Cercel

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 14 - Matei Corvin si Vlad Tepes

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 13 - Moldova 3, Moldova dupa Stefan cel Mare si Petru Rares

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 12 - Moldova 2, Alexandru Cel Bun si Stefan Cel Mare

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 11 - Tara Romaneasca 2 si Mircea Cel Batran

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 10 - Clasele inferioare, armata si orasele

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - COLUMNA 9 - Epoca feudala si venirea turcilor

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - satul Odoreu - judetul Satu Mare

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Manastirea Oasa - judetul Alba

  • cover play_arrow

    Calator Prin Ardeal - Manastirea Schitul Straja - judetul Hunedoara

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Manastirea Schimbarea la Fata - judetul Cluj

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Manastirea Sfintei Cruci Oradea - judetul Bihor

  • cover play_arrow

    Calator prin ardeal - Manastirea Ramet - jud. Alba

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Borsec - jud. Harghita

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Manastirea Prislop - jud. Maramures

  • cover play_arrow

    Calator prin Ardeal - Manastirea Prislop - jud. Hunedoara

General

Dezvăluiri de pe navele de croazieră, ce se întâmplă cu adevărat pe punte: de la cadavre în congelatorul de înghețată și infestări de gândaci, până la scene fierbinți în rândul echipajului

today07/02/2023

Background
share close

În timp ce navele de croazieră au un furnir lustruit, se pare că sub suprafața strălucitoare, realitatea nu este la fel de plină de farmec. Foști lucrători ai navelor de croazieră au dezvăluit ce se întâmplă în culise, în marea nemărginită, câteva povești șocante și hilare ieșind la suprafață.
Vorbind anonim, două femei foste membre ale unui echipaj de pe o navă de croazieră, care au navigat pe vase în jurul lumii, de la Aruba până în Antarctica, spun că au amintiri frumoase din timpul petrecut pe mare.

Dar au existat câteva aspecte mai puțin captivante în viața de croazieră, cu unele dintre amintirile lor, incluzând morți multiple pe mare, întâlniri fierbinți în echipaj și gândaci care colcăiau printre pasageri, potrivit DailyMail.
Ce se întâmplă, de fapt, pe o navă de croazieră
În medie, două sute de decese au loc pe navele de agrement pe an, potrivit Tabak Mellusi & Shisha LLP. Majoritatea deceselor sunt rezultatul unor cauze naturale, iar atacurile de cord sunt, de asemenea, obișnuite.

O altă cauză a decesului este căderea peste bord, iar firma de avocatură Ehline raportează că, între 2000 și 2016, au fost 270 de cazuri de cădere peste bord raportate de companiile de croazieră, în 2015 înregistrându-se cel mai mare număr de cazuri de cădere peste bord, 27.
omentând subiectul acesta, un angajat își amintește: „Uneori au fost trei sau patru d

acest ecese pe croazieră. În doar două săptămâni”.

„Nu s-a întâmplat niciodată pe navele mele, dar îmi amintesc că un pasager a căzut peste bord pe o altă navă, după ce a băut prea mult. Cadavrul nu a fost niciodată recuperate”, spune alt angajat.

Te-ai întrebat vreodată de ce prăjitura de ciocolată din meniul de deserturi a fost schimbată brusc cu înghețată? Potrivit foștilor noștri membri ai echipajului, dacă nava nu are o morgă, cadavrele sunt adesea depozitate în congelatoarele de alimente și orice e înăuntru trebuie mâncat imediat.

Un membru al echipajului și-a amintit: „Am lucrat pe nave mai mici: știi întotdeauna dacă a murit cineva, deoarece în acea zi ar fi înghețată în meniu. Practic, nu aveam o morgă dedicată, așa că a trebuit să folosim congelatorul pentru a depozita cadavrele. Asta însemna să scăpăm de toate mărfurile congelate, pentru a face loc. Cea mai mare parte era înghețata”.

De asemenea, alt angajat a declarat: „Vărsăturile fac parte din viața pe mare”, dar fostul membru al echipajului își amintește că un pasager și-a făcut nevoile la intrarea principală a navei.

Navigarea pe vreme nefavorabilă nu este pentru cei cu stomacul slab, iar răul de mare este o provocare reală. Lucrătorii spun că „vărsăturile fac parte din viața pe mare”, așa că s-au obișnuit să vadă oamenii vomitând des.

Alături de răul de mare, norovirusul este, de asemenea, o mare problemă”, iar acest lucru se răspândește foarte rapid. Potrivit CDC, norovirusul este „foarte contagios” și provoacă vărsături și diaree. Virusul se poate lua prin contactul direct cu o persoană infectată, consumând alimente sau apă contaminate sau atingând suprafețe contaminate și apoi punerea mâinilor murdare în gură.

Resturile de mâncare și deșeurile umane ar fi aruncate peste bord. Navele de croazieră sunt cunoscute pentru ofertele lor bogate de mâncare, cu mai multe restaurante și bufete cu tot ce poți mânca.

Dar ce se întâmplă cu toată mâncarea care rămâne? Potrivit lucrătorilor navelor de croazieră, au existat o mulțime de deșeuri alimentare și, pur și simplu, nu a fost suficient spațiu pentru a le depozita pe toate la bord. Același lucru a fost valabil și pentru deșeurile umane.

Deci, se pare că pe navele de croazieră nu e totul chiar așa roz și frumos cum ți se prezintă în ofertele agențiilor de turism. Trebuie să iei în calcul aceste aspecte, dacă vrei să-ți faci o rezervare pentru a explora lumea pe mare sau ocean.

Written by: Petrica