play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    radio SOMEȘ radio SOMEȘ - tradiție și folclor

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -orașul Șimleul Silvaniei Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Cătina Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -orașul Baia Sprie Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -orașul Seini Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Mihai Viteazu Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Cămărașu Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Palatca Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Recea Cristur Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - județul Maramureș Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - orașul Dragomirești Radio Someș

General

Familiile care au copiii cu dizabilități vor beneficia lunar de 600 de lei de la Primăria Cluj-Napoca – De azi încep înscrierile

today03/26/2024

Background

Consilierii locali au aprobat, luni, un proiet de hotărâre privind acordarea unui suport financiar pentru copiii cu dizabilități din municipiul Cluj-Napoca. 5 milioane de lei din bugetul local sunt alocați pentru asta.

Familiile cu copii cu dizabilități vor primi sprijin financiar lunar de la Primăria Cluj-Napoca, în valoare de 600 de lei, începând cu luna aprilie 2024.

Condiții pentru acordarea sprijinului financiar:

  1. a) copilul cu dizabilități este încadrat într-un grad de handicap;
    b) copilul cu dizabilități are domiciliul în municipiul Cluj-Napoca;
    c) copilul cu dizabilități nu este instituționalizat ca urmare a stabilirii unei măsuri de protecție specială într-un serviciu public de tip rezidențial sau nu se află în alte tipuri de instituții rezidențiale publice cu caracter social sau medico-social, în care i se asigură întreținere completă din partea autorității administrației publice centrale sau locale pe o perioada mai mare de o lună;
    d) solicitantul (părintele/reprezentantul legal) are domiciliul pe raza municipiul Cluj-Napoca, cu cel puțin 24 luni anterior datei depunerii cererii.

Ce documente sunt necesare?

Părinții pot depune deja cererile la registratura Direcției de Asistență Socială și Medicală. Au nevoie de următoarele documente doveditoare:

  1. a) certificatul de nastere (pentru copiii sub varsta de 14 ani) si/sau cartea de identitate (pentru copiii peste varsta de 14 ani);
    b) certificatul de incadrare in grad de handicap al copilului;
    c) cartea de identitate a parintelui/reprezentantului legal al copilului, care sa ateste domiciliul pe raza municipiul Cluj-Napoca, cu cel putin 24 luni anterior datei depunerii cererii;
    d) certificatul/hotararea judecatoreasca de divort a parintilor sau reprezentantului legal, dupa caz;
    e) hotararea Comisiei pentru Protectia Copilului/hotararea judecatoreasca de plasament, tutela, incredintare in vederea adoptiei, de exercitare a autoritatii parintesti si alte asemenea, daca este cazul;
    f) extrasul de cont bancar al beneficiarului/solicitantului.

Pentru cererile aprobate, suportul financiar se va vira lunar in contul bancar al beneficiarului/solicitantului.

Elena Vesa

 

Written by: Somes Radio


0%