play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    radio SOMEȘ radio SOMEȘ - tradiție și folclor

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - orașul Dragomirești Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Aluniș Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Așchileul Mare Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Gilău Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - municipiul Câmpia Turzii Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - comuna Valea Ierii Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - comuna Monor Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - Municipiul Alba Iulia Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - județul Alba Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - Comuna Zagra Radio Someș

General

Filmul românesc care depășește toate recordurile pe Netflix: abia a umplut sălile de cinema, iar Teambuilding e pe internet

today01/04/2023

Background
share close

Producția cu Matei Dima, Micutzu şi Şerban Pavlu s-a dovedit un succes instant și pe Netflix.

Filmul, lansat în cinematografe la finalul lunii septembrie 2022, este o satiră a vieții din corporație, cu întâmplări amuzante dintr-un treambuilding în care corporatiștii se dezlănțuie, arătându-și, în final, și partea umană. Filmările au avut loc în București și la munte, în perioada iulie-septembrie 2021.

După ce a strâns până la sfârşitul anului, adică în trei luni, 983.000 de spectatori şi încasări de 23,16 milioane de lei, potrivit Cinemagia, Teambuilding ia cu asalt acum și platforma Netflix.

Teambuilding a intrat pe platforma Netflix, de la 1 ianuarie. În doar două zile, comedia a ajuns pe primul loc în topul celor mai urmărite producţii de pe platforma de streaming, în România.

Din distribuția filmului fac parte Matei Dima, Micutzu, Anca Dinicu, Nicu Banea, Șerban Pavlu, Roxana Condurache, Cristi Pulhac, Monica Odagi și Nuami Dinescu.

Investiție importantă

„Teambuilding“ a devenit filmul românesc cu cele mai mari încasări din toate timpurile: în 13 săptămâni de rulare a avut peste 980.000 spectatori și încasări de peste 4,6 milioane de euro. Investiția a fost de aproximativ 800.000 de euro.

„Investiția în «Teambuilding» a fost de aproape 800.000 de euro, una destul de mare pentru un film românesc. Faptul că a avut un succes atât de mare ne bucură și ne liniștește, dacă nu mergea… riscam să ajungem pe străzi. Morala? Să nu riști, decât dacă crezi cu adevărat în ceva“, a declarat Matei Dima, într-un interviu pentru Adevărul.

„Succesul se măsoară în funcție de ceea ce ți-ai propus. Noi ne-am propus asta și a depășit așteptările. Dincolo de bani, este despre sutele de mii de oameni care au mers să vadă filmul. Este despre faptul că au râs, că s-au simțit bine.

«Teambuilding» este un film cu de toate: cu glume facile, cu umor de situație, cu umor negru pe alocuri, așa cum cred eu că ar trebui să fie o comedie. Cred că are de toate și datorită acestui lucru a funcționat și a avut succes“, a mai adăugat acesta.

 

Written by: Somes Radio


0%