play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    radio SOMEȘ radio SOMEȘ - tradiție și folclor

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Aluniș Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Așchileul Mare Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Gilău Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - municipiul Câmpia Turzii Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - comuna Valea Ierii Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - comuna Monor Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - Municipiul Alba Iulia Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - județul Alba Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - Comuna Zagra Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal - orașul Tășnad, Satu Mare Radio Someș

General

Prefectul judeţului Satu Mare solicită modificarea procedurilor de comunicare a societăţii Electrica-Furnizare cu clienţii, după ce o persoană a fost deconectată de la reţea într-un timp foarte scurt

today02/02/2024

Background
share close

Un sătmărean a depus o plângere la Prefectură referitoare la modul de gestionare a relaţiei cu consumatorii clienţi ai Electrica-Furnizare SA. Prefectul Radu-Tiberiu Roca l-a invitat la o discuție clarificatorare și a decis să se implice în soluționarea acestei probleme. 

 

“Astfel s-a concluzionat că procedura referitoare la emitere-comunicare-scadenţe de plată este una anevoioasă şi presupune încadrări nereale cu privire la termenele de achitare, respectiv punere în aplicare. Având în vedere rolul de mediator al Instituţiei Prefectului a fost solicitat şi punctul de vedere al conducerii Agenţiei AFEE Satu Mare exprimată în cadrul discuţiilor de către directorul acesteia. În urma discuţiilor purtate s-a căzut de acord ca să se emită un punct de vedere, în scris, de către AFEE Electrica Satu Mare către petent şi se va lua legătura cu Regionala Electrica Distribuţie Cluj pentru modificarea procedurilor de comunicare cu clienţii’, se arată într-un comunicat al Prefecturii Satu Mare.

Prefectul speră că se va găsi cât mai curând o soluţie.

“Nu mi se pare firesc să se emită preaviz de deconectare în perioada scadenţei plăţii. De exemplu factura emisa la 09.06.2023 cu scadenţă la 24.06.2023 a fost predată serviciului de curierat pe data de 29.06.2023 iar termenul de predare era de opt zile. În aceste condiţii cetăţeanul s-a trezit cu deconectarea de la reţeaua electrică. Am convingerea că procedura va fi analizată de factorii responsabili şi se va găsi o soluţie pentru ambele părţi.”’, a declarat prefectul Radu Roca.

Elena Vesa

Written by: Somes Radio


0%