play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    radio SOMEȘ radio SOMEȘ - tradiție și folclor

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Bârsana Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Moisei Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -orașul Ulmeni Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -orașul Șimleul Silvaniei Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Cătina Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -orașul Baia Sprie Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -orașul Seini Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Mihai Viteazu Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Cămărașu Radio Someș

  • cover play_arrow

    Călător prin Ardeal -comuna Palatca Radio Someș

General

TRENURILE NU VOR MAI CURCULA PE RUTA CLUJ-ORADEA DE LA ÎNCEPUTUL ANULUI 2024

today09/27/2023

Background
share close

De la 1 ianuarie 2024, circulația feroviară va fi închisă total pe 89 de km între Cluj și Oradea din cauza lucrărilor de electrificare a liniei, anunță CFR S.A. Pe 28 de km trenurile vor circula pe un singur fir, iar pe 22 de km vor fi microbuze sau autobuze, în loc de tren.

Între Cluj și Oradea sunt 19 trenuri zilnic, din care două treimi operate de CFR Călători, iar cealaltă treime de companiile private TFC și Transferoviar. Cele mai lente trenuri, care opresc în 42 de stații intermediare, fac acum acest traseu în 3 ore și 50 de minute.

Este posibil ca o parte dintre trenurile internaționale care ieșeau din țară spre Ungaria prin punctul de frontieră Episcopia Bihor să aibă ruta mult modificată și să părăsească țara pe la Valea lui Mihai.

„În cadrul proiectului de <<Electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor>> se vor desfășura lucrări simultan pe toate cele patru loturi, respectiv: Lot 1 Cluj Napoca – Aghireș, Lot 2 Aghireș – Poieni, Lot 3 Poieni – Aleșd, Lot 4 Aleșd – Frontieră Ungaria.

Estimăm închiderea totală a circulației feroviare pe intervalele Aghireș – Poieni (linie dublă) și Poieni – Aleșd (linie simplă), începând cu luna ianuarie 2024. Menționăm faptul că, începând cu 01.01.2024, când circulația trenurilor va fi închisă pe distanța Aghireș – Huedin (parte din Lot 2 Aghireș – Poieni), trenurile vor circula alternativ, pe câte un fir pe secțiunea Cluj Napoca – Aghireș, urmând ca pentru relația Aghireș – Huedin să fie puse la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare.

În ceea ce privește circulația trenurilor de marfă, menționăm faptul că aceasta va fi retrasată pe rute alternative.

Finalizarea lucrărilor de infrastructură feroviară pe toate cele patru loturi este estimată pentru anul 2026” au anunțat oficialii CFR SA.

Elena Vesa

 

Written by: Somes Radio


0%